0€ 0,00#
77-2792
Stuurhuis NSU SPORTPRINZ

Stuurhuis NSU SPORTPRINZ

Voertuig selecteren
Zoeken
Stuurhuis NSU SPORTPRINZ
Originele Stuurinrichting NSU SPORTPRINZ van hoge kwaliteit

Stuurhuis NSU SPORTPRINZ van toonaangevende fabrikanten

  • MAPCO stuurhuis NSU SPORTPRINZ origineel

Wij adviseren de volgende Stuurinrichting voor uw NSU SPORTPRINZ

Behalve veiligheid en duurzaamheid van de rubriek Stuurhuis voor NSU SPORTPRINZ bepalen eigenschappen zoals kwaliteit en verantwoordelijkheid het merkimago van onze online shop. Het productportfolio omvat 0 artikelen voor Stuurinrichting SPORTPRINZ aan topprijzen.

Stuurhuis
SKSG-0530086 STARK Stuurinrichting NSU SPORTPRINZ 1967
  • Werkwijze: Hydraulisch
  • Sturen: Getande stuuras
  • Materiaal: Aluminium
  • Aanvullend artikel / aanvullende informatie: Zonder stuurschokdemper
  • Draadtype: Met binnendraad
  • Schroefdraad uitgang: M16
  • Schroefdraad ingang: M14
  • Lengte [mm]: 1040
  • Conditie:  Geheel nieuw
STARK SKSG-0530086 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
STARK | SKSG-0530086
€ 382,93
(Prijs per stuk)
Conditie:  Geheel nieuw
Stuurhuis
286S0100 RIDEX Stuurbekrachtiging NSU SPORTPRINZ 1966
  • Werkwijze: Hydraulisch
  • Links-/rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • Kleur: grijs
  • Schroefdraad uitgang: M16
  • Schroefdraad ingang: M18
  • Hoogte ingangssteel [mm]: 48
  • Stuurhuissoort: Tandheugel-stuurhuis
  • Totale lengte [mm]: 1050
  • Conditie:  Geheel nieuw
RIDEX 286S0100 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
RIDEX | 286S0100
€ 351,58
(Prijs per stuk)
Conditie:  Geheel nieuw
Stuurhuis
286S0153 RIDEX Tandheugel NSU SPORTPRINZ 1965
  • Werkwijze: Hydraulisch
  • Links-/rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • Lengte [mm]: 1115
  • Slag [mm]: 140
  • Hoogte ingangssteel [mm]: 72
  • Afstand tussen de bevestigingsgaten [mm]: 260
  • Schroefdraadmaat 1: M10x1.25
  • Schroefdraadmaat 2: M12x1.5
  • Diameter ingangssteel [mm]: 18,5
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Zonder sensor
  • Conditie:  Geheel nieuw
RIDEX 286S0153 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
RIDEX | 286S0153
€ 205,60
Conditie:  Geheel nieuw
Stuurhuis
286S0005 RIDEX Stuurhuizen NSU SPORTPRINZ 1964
  • Werkwijze: Hydraulisch
  • Links-/rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met axiale koppeling, Met stuurstang
  • Draadtype axiale koppeling: Buitendraad
  • Schroefdraadmaat axiale koppeling: M14x1.5
  • Totale lengte [mm]: 1260
  • Uitvoering: voor voert. met stuurbekrachtiging
  • Conditie:  Geheel nieuw
RIDEX 286S0005 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
RIDEX | 286S0005
€ 223,62
Conditie:  Geheel nieuw
Stuurhuis
GT30-019 GT-BERGMANN Tandheugel, stuurhuis NSU SPORTPRINZ 1963
  • Werkwijze: Mechanisch
  • Links-/rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • Aansluituitvoering ingangsschacht: Ongetand
  • Schroefdraadmaat axiale koppeling: M12x1,5
  • Conditie:  Geheel nieuw
GT-BERGMANN GT30-019 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
GT-BERGMANN | GT30-019
€ 83,11
Conditie:  Geheel nieuw
Stuurhuis
286S0044 RIDEX Stuurhuis NSU SPORTPRINZ 1962
  • Werkwijze: Electrisch
  • Kleur: grijs
  • Conditie:  Geheel nieuw
RIDEX 286S0044 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
RIDEX | 286S0044
€ 107,34
(Prijs per stuk)
Conditie:  Geheel nieuw
Stuurhuis
286S0043 RIDEX Stuurinrichting NSU SPORTPRINZ 1961
  • Werkwijze: Hydraulisch
  • Conditie:  Geheel nieuw
RIDEX 286S0043 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
RIDEX | 286S0043
€ 273,01
(Prijs per stuk)
Conditie:  Geheel nieuw
Stuurhuis
286S0046 RIDEX Stuurbekrachtiging NSU SPORTPRINZ 1960
  • Werkwijze: Hydraulisch
  • Links-/rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • Totale lengte [mm]: 952
  • Hoogte ingangssteel [mm]: 43
  • Aansluituitvoering ingangsschacht: Ongetand
  • Getande ingangssteel: 36
  • Diameter ingangssteel [mm]: 17,4
  • Conditie:  Geheel nieuw
RIDEX 286S0046 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
RIDEX | 286S0046
€ 282,05
(Prijs per stuk)
Conditie:  Geheel nieuw
Stuurhuis
286S0063 RIDEX Tandheugel NSU SPORTPRINZ 1959
  • Werkwijze: Hydraulisch
  • Lengte [mm]: 1470
  • Afstand tussen de bevestigingsgaten [mm]: 305
  • Aansluituitvoering ingangsschacht: Ongetand
  • Getande ingangssteel: 54
  • Hoogte ingangssteel [mm]: 66
  • Links-/rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met filter
  • Schroefdraad uitgang: M16
  • Schroefdraad ingang: M14
  • Sturen: zonder spoorstangeinden
  • Conditie:  Geheel nieuw
RIDEX 286S0063 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
RIDEX | 286S0063
€ 294,46
Conditie:  Geheel nieuw
Stuurhuis
286S0257 RIDEX Stuurhuizen NSU SPORTPRINZ 1967
  • Werkwijze: Manueel
  • Stuurhuissoort: Tandheugel-stuurhuis
  • Totale lengte [mm]: 1180
  • Schroefdraadmaat axiale koppeling: M14
  • Links-/rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • Conditie:  Geheel nieuw
RIDEX 286S0257 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
RIDEX | 286S0257
€ 280,79
(Prijs per stuk)
Conditie:  Geheel nieuw
Stuurhuis
286S0091 RIDEX Tandheugel, stuurhuis NSU SPORTPRINZ 1966
  • Werkwijze: Hydraulisch
  • Stuurhuissoort: Tandheugel-stuurhuis
  • voor stuurdelenfabrikant: ZF/TRW
  • Lengte [mm]: 990
  • Links-/rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • Hoogte ingangssteel [mm]: 50
  • Aantal stuuromwentelingen: 3,4
  • Schroefdraad ingang: M14
  • Schroefdraad uitgang: M16
  • Nettogewicht [kg]: 6,5
  • Afstand tussen de bevestigingsgaten [mm]: 234
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met stuurhoes
  • Conditie:  Geheel nieuw
RIDEX 286S0091 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
RIDEX | 286S0091
€ 285,31
Conditie:  Geheel nieuw
Stuurhuis
9120029 KAMOKA Stuurhuis NSU SPORTPRINZ 1965
  • Werkwijze: Electrisch
  • Links-/rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • Uitvoering: voor voert. met stuurbekrachtiging
  • Aanvullend artikel / aanvullende informatie: Zonder elektro motor
  • Schroefdraadmaat axiale koppeling: M14x1, M14x1,5
  • Totale lengte [mm]: 1065
  • Diameter ingangssteel [mm]: 16,5
  • Hoogte ingangssteel [mm]: 139
  • Conditie:  Geheel nieuw
KAMOKA 9120029 stuurhuis NSU SPORTPRINZ kosten
KAMOKA | 9120029
€ 155,33
Conditie:  Geheel nieuw